26 października 2014

Anioły

 Witajcie

Na wstępie dziękuję Wam ogromnie za wszystkie wspaniałe komentarze, jest mi bardzo miło i cieszę się, że odbieracie moją twórczość tak pozytywnie :) 


Chyba Każdy z nas w dzieciństwie miał obraz, a może mały papierowy obrazek od księdza, z motywem Anioła Stróża i dwójki dzieci. Ja pamiętam każdy szczegół takiego obrazka, to był mój ulubiony, trzymałam go koło łóżka :) Ucieszyłam się jak dostałam na taki zamówienie tylko w drewnie. Jest to osobisty Anioł Stróż dla małego dopiero co narodzonego maluszka, niech go strzeże.

"Anioł Stróż" Wycinany w litej desce. Malowany farbami akrylowymi, werniksowany.



Kolejny Anioł malowany moją wyobraźnią na płótnie:

"Rozmarzony" Akryl na płótnie



Na koniec aniołek z masy solnej. Już niedługo więcej prac z masy solnej pojawi się na blogu ;) Widzę u większości rękodzielników przygotowania już do Świąt, ja nie będę oryginalna i powiem że u mnie też coś będzie :) Tylko piekarnik nowy kupię i zabieram się do pracy ;)



Pozdrawiam Was serdecznie i życzę słonecznej, oraz ciepłej niedzieli :)







11 komentarzy:

  1. Drugi anioł jak dla mnie jest idealny, przepiękny, faktycznie rozmarzony, ma w sobie to "coś". Bardzo ładne prace, z chęcią oglądałabym je codzienne. Miłego dnia Aniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, Twoja anioły są przepiękne :) Ja również doskonale pamiętam wizerunek tego anioła z dzieciństwa wisiał u mojej babci nad łóżkiem, teraz niestety gdzieś zniknął :( W każdym razie obie prace są rewelacyjne i przyznam że nieustannie zazdroszczę Ci talentu-ale pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu Twoje anioły zawsze mnie zachwycają ,są oryginalne i przepiękne.Ten solny też jest cudny,ale co się dziwić skoro tak ślicznie umiesz buźkę wymalować i do tego ulepić .
    Pozdróka niedzielne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Anioł Stróż jest rewelacyjny!!! Sama mam jeszcze gdzieś ten obrazek i nie wiem nawet, czy nie noszę go w portfelu :) A aniołek z masy jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty pięknie tworzysz Anulka :) Zachwycam się cały czas.
    Uściski wielkie

    OdpowiedzUsuń
  6. urzekł mnie drugi obraz!!!!
    a ten z masy jest po prostu przeuroczy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba Anioły są jak marzenie, a ten pierwszy to Anioł Stróż. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, wszystkie prace są fantastyczne :) A już Twoje obrazy to po prostu mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Znów widzę kolejne piękne prace, przepiekne te anioły sama miałam zamówić jednego ale niestety albo stety dostałam ich na nowe mieszkanie tyle, że juz brak miejsca na kolejnego... a szkoda. Jak widze Twoje prace - każda kolejna piękniejsza od poprzedniej, Gratuluje Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne anioły.. każdy wyjątkowy!
    ściskam Aniu

    OdpowiedzUsuń