26 lutego 2015

Polecam serdecznie!! :)

Witam :)

Kochani chcę Was serdecznie zaprosić do mojej zdolnej koleżanki Gosi, już chwaliłam Ją tu na blogu, ale nie pokazywałam Jej pięknych prac. Gosia z bloga Stare Pianino Decoupage tworzy przepiękne rękodzieło, ozdabia metodą decoupage przeróżne rzeczy jakie jej wpadną w ręce, potrafi też władać wyrzynarką i nadać kształt przedmiotom z drewna do dalszego tworzenia.
Gosię poznałam osobiście jest ciepłą i przemiłą osóbką, mam też nadzieję że czeka nas jeszcze nie jedno spotkanie ;)

Oto kilka zdjęć z bloga Gosi :












Piękne prace prawda? Ja już mam kilka i jestem zachwycona, polecam Wam serdecznie!! :)






5 komentarzy:

  1. Gosie znam i odwiedzam , sliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dziękuję za tak miłe słowa:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosię znam, odwiedzam jej bloga i podziwiam jej prace:) nawet ostatnio stałam się posiadaczką takie podkładki:)
    uściski weekendowe Aniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Również odwiedzał bnloga Gości :-) cudeńka tworzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta deseczka z dziewczynką :)

    OdpowiedzUsuń