20 sierpnia 2016

Anioł na szczęście

Witam serdecznie

Dziś do kolekcji dołącza kolejny Anioł malowany na drewnie, tym razem duży bo ok 100cm wysokości. Wszystkie Anioły malowane na drewnie znajdziecie tu: "Anioły malowane na drewnie"



❤️ 💛 💚 💙 💜 








Na koniec wspomnienie mojego miejsca pracy, letniej pracowni, na czas remontu domu.
Znajduje się ona w pomieszczeniu gospodarczym, w górnej części przechowalni owoców.
Odświeżyłam ściany, posprzątałam, zawiesiłam odnowione skrzynki po owocach i tak powstało miejsce w którym miałam ciszę i spokój, jakże potrzebne do tworzenia.
Teraz, od kiedy remont domu się zakończył, śpię w pracowni, a może inaczej, pracuję w sypialni, ale jest dużo wygodniej i przede wszystkim cieplej :)


Pracownia Przystanek Aniołowo :)



Pozdrawiam Was bardzo ciepło i życzę udanego weekendu.
:)




6 komentarzy: