30 listopada 2012

Wyróżnienie :)

Niedawno dostałam wyróżnienie (moje pierwsze :)) od Bożenki (kreska-anielsko.blogspot.com) i bardzo serdecznie chciałam jej podziękować za to, cieszę się ogromnie,że podobają się moje prace, jestem bardzo szczęśliwa :)
Dostałam to oto śliczne serduszko :)



Dziękuję Bożenko!!!!! :*

A teraz zasady wyróżnienia:
1) wyróżniamy 5 blogów
2) piszemy parę słów dlaczego wyróżniamy :)
3 ) zapraszamy wszystkich do zaglądania na blogi wyróżnionych
4) nie ma ograniczeń jeśli chodzi o" liczebność " obserwatorów wyróżnionego bloga  :)


Teraz to ja powinnam wyróżnić pięć blogów, będzie to trudne dla mnie bo robicie wszystkie takie cuda że dech zapiera.

Wyróżnienie przekazuję:
1. Gosi - za cudowne deseczki, które uwielbiam!!
2. Zuzannie - za prześliczne kartki i anioły
3. Pani Ali - za te cudowne serduszka i inne piękności z decoupage! :)
4. Beacie - za jej niesamowite lampki :)
5. shabbychic-decoupage- za mistrzowski shabbychic :)

Zapraszam do zaglądania na wyróżnione blogi, jest co podziwiać, dziewczyny wykonują kawał świetnej roboty. Każda praca jest wyjątkowa i ma to coś w sobie :)

Miłego oglądania!! :))))





3 komentarze:

  1. Kochana bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie to ogromnie miło:))Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo Ci dziękuję za to ciepłe serducho :)
    Cieszę się, że podobają Ci się moje prace :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, Artystyczna Duszo od Aniołów Wszelakich, dziękuję Tobie za wyróżnienie, baaardzo miły prezent andrzejkowy.

    Przesyłam uśmiechy, anielskie ma się rozumieć :)

    OdpowiedzUsuń