2 września 2014

"Żyd z pieniążkiem na szczęście"

Witam serdecznie

Dziękuję Wam ogromnie za ostatnie bardzo miłe komentarze pod portretem ślubnym. Doszły do mnie słuchy, że portret się bardzo podobał obdarowanym i że byli bardzo wzruszeni. Cieszę się że mogłam swoją pracą wywołać tyle wspaniałych emocji :)

Dzisiaj będzie kolejny portret nad którym długo i ciężko pracowałam. Jest to portret Żyda z pieniążkiem. Jego cel to wnosić szczęście do domu, oraz przede wszystkim pieniądze. Od jakiegoś czasu portret Żyda z pieniążkiem stał się bardzo popularny w Polskich domach i do dnia dzisiejszego cieszy się ogromnym zainteresowaniem.  Portret Żyda powinno się wieszać w  przedpokoju lub sieni po lewej stronie drzwi wejściowych, aby jego moc działała :)

Oczywiście jest mnóstwo przeróżnych portretów Żyda z pieniążkiem w internecie, jednak spodobał mi się jeden obraz  Pani Beaty Raczyńskiej, to właśnie Jej praca stała się dla mnie inspiracją. Nie było moim zamiarem tworzenia kopii, wniosłam sporo swoich szczegółów, oraz chciałam przekazać swoje wyobrażenie o Żydzie

Portret malowałam farbami olejnymi na dużej zabezpieczonej przedtem desce sosnowej, werniksowany. W komplecie z grubą, bogatą ramą, będzie się pięknie prezentował na ścianie w domu.
Wymiary 65x 50,5x 1,5 cm


 Mam jeszcze kilka prac których nie pokazywałam na blogu, z początku wakacji, moje pierwsze próby z farbami olejnymi, ale to już w następnych postach, na które już serdecznie Was zapraszam.
Dziękuję za każde słowo pozostawione tu na blogu i za tyle odwiedzin Waszych :)






14 komentarzy:

  1. Aniu cudowne są te Twoje obrazy. Ja właśnie dzisiaj oglądałam tematykę i chciałam zrobić to z masy solnej;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jesteś mistrzynią w tym co robisz, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny,zdolna jesteś:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu cudo:) Aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obraz , jestem ciekawa kolejnych Twoich dzieł :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity, widziałam już kilka obrazków tego typu ale ten Żyd jest uroczy i taki prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Żyd jest świetny. Zupełnie inny niż te które kojarzę z tego typu obrazów. W moim domu wisi jeden i i moich teściów i są zupełnie inni. Takiego jeszcze nie widziałam, ale fajnie, że podajesz źródło inspiracji :) Moneta jest genialnym kontrastem od tej czerni. Tak ''prawdziwie'' się świeci. Aniu co ja będę Ci więcej pisać? Jesteś prawdziwą artystką i zawsze z wielką sympatia patrzę na Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najprawdziwszy, w każdym calu... gratuluję Ci talentu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny portret! Wspaniale Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń