14 sierpnia 2014

Portret ślubny

Witajcie!

Bardzo Wam dziękuję za ostatnie tak budujące komentarze pod portretem siostry :)
Dzisiaj przedstawiam kolejny portret, który zapowiadałam w ostatnim poście, tym razem portret ślubny. Malowałam go ze starego małego zdjęcia, w dodatku w kolorze czarno-białym. 
Mój portret jest częściowo w kolorze, ale czarno-biała fotografia ma w sobie tyle uroku że postanowiłam wprowadzić trochę starego stylu.
Portret malowany farbami akrylowymi na płótnie, rozmiar 50x70, zabezpieczony werniksem.
Zapraszam do oglądania 






Oryginalne zdjęcie:


Jeśli Jesteście zainteresowani odtworzeniem starej fotografii ślubnej, bądź innej, z wielką przyjemnością namaluję portret na płótnie, w wielkości jaki sobie życzycie, zapraszam do kontaktu mailowego, w górnej zakładce "kontakt".
Jest to świetny prezent na rocznicę ślubu, ale nie tylko :)



16 komentarzy:

  1. CUDOWY!!!!!!! Portret wyszedł fantastycznie :) jestem pod wrażeniem Twoich zdolności, fajnie, że ożywiłaś go kolorami :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ciągle mnie zadziwiasz:)) Portret prześlicznie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo !!!! , masz ogromny talent
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana, przyznam szczerze, że jestem pod wielkim wrażeniem:)
    PIĘKNY portret:)
    miłego i słonecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny portret. Jesteś bardzo zdolna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Świetnie uchwyciłaś podobieństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super klimacik. Masz Dziewczyno wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowite!!talent niepojęty masz dziewczyno ;) dopiero do Ciebie zajrzałam a już szczękę z podłogi zbieram... piękny obraz!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Robi niesamowite wrażenie. Pięknie oddałaś to czego nie widać na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jedno słowo - WOOOW! pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożena Godlweska17 sierpnia 2014 09:10

    NIe potrafię wyrazić słowami tego co zobaczyłam, Ania i Sławek są identyczni jak z przed trzydziestu paru lat, pamiętam ich takich młodych i zakochanych. CUDOWNIE !!!!!! Gratuluję takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo serdecznie Wszystkim dziękuję za tak wspaniałe słowa, dodają mi skrzydeł!!!. Cieszę się że tak bardzo podoba Wam się moja twórczość, obiecuję nadal rozwijać swoja wielką pasję jaką jest malarstwo :))) Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze :))

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały portret, masz niesamowity talent ;)

    OdpowiedzUsuń