20 lutego 2013

Rustykalnie...

Witam serdecznie

Na wstępie chciałam podziękować za wszystkie ciepłe komentarze pod postami, to naprawdę motywuje do pracy :* 
Dostałam ostatnio kilka wyróżnień za które bardzo dziękuję, pochwalę się nimi już niedługo. Dziś chciałam pokazać Wam kilka moich nowych aniołów, niektóre na specjalne zamówienie dla przemiłej Pani Joanny, w stylu rustykalnym. 

Anioł rustykalny

Anioły rustykalne



Anioł dla małej księżniczki

Anioł ze szpakiem :)



Pozdrawiam gorąco i miłego dnia życzę 







24 komentarze:

  1. Śliczne:-) A najbardziej urocza jest Anielinka z misiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eleganckie są twoje aniołeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo eleganckie a wręcz prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie anioły przepiękne, a szczególnie te trzy stojące. Wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tak sie gapię na te Twoje anioły, to rzuciłabym wszystko i pobiegła robić... !!! Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Najbardziej oczarowały mnie te z dwóch pierwszych zdjęć. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze i subtelne, śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu Twoje anioły są niesamowite!!!można podziwiać bez końca:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam do obserwatorów. Miło mi będzie "podglądać" profesjonalistkę - Twoje anioły są takie piękne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne aniołki:) Przeczytałam ze szpinakiem a nie szpakiem:d a pasuje bo zielona panna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, podziwiam i podziwiam :) Jak Ty wspaniale dobierasz kolorki, cieniujesz, to jest prawdziwe rękodzieło :) Stojące są wspaniałe.
    Uściski ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten ze szpakiem - dla mnie bomba! Ten kolor, twarzyczka i dodatkowo ptaszek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach te stojące są przepiękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne - szok ze z masy solnej a wyglądają jak z gliny zwłaszcza ten w płaszczu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ania jak zwykle slicznie , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne:) mnie również urzekł ten z ptaszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne aniołki stworzyłaś, jak zwykle miło się do Ciebie zagląda ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. pooglądałam Twoje aniołki i nastał błogi nastrój
    już czekam na Twoje kolejne posty
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany!!!Jak zwykle zachwycam się !!!
    Przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo piękne!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, dziękuję Ci za udział w moim Candy :)
    Zdróweczka Ci życzę :) I zapraszam do foto-zabawy.
    Szczegóły u mnie :)
    Uściski z wit C ☼

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mogę się zdecydować, który jest najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniołek z misiem jest przeuroczy :)

    http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń