11 maja 2016

Kolejne portrety :)

Witam serdecznie :)

Kolejne portrety, które już jakiś czas temu wykonałam, niestety zaginęły w aparacie. Mam nadzieję że szybko uda mi się wszystko uporządkować i pokazać Wam na blogu. Czuję że jeszcze nie koniec na dziś :)
Pozdrawiam i zapraszam do oglądania :)


Taki podobny portret już kiedyś malowałam,
cieszy się zainteresowaniem, bo to idealny prezent dla małego dziecka nad łóżeczko. Dziewczynkę malowałam ze zdjęcia. Portret malowany farbami akrylowymi na płótnie. Wymiary 30cm/40cm. Zabezpieczony werniksem.




Portret rodzinny malowany farbami akrylowymi na płótnie o wymiarach 50cm/70cm. Werniksowany.




:)



2 komentarze:

  1. to prawda taki obraz to cudna pamiątka ale i obronna "Ręka " dla dzieciątka ...
    cudnie malujesz !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie! Podziwiam Aniu:)
    moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń