9 lutego 2014

Anioł dla psich Aniołów :)

Witam Was serdecznie :)

Po tym dniu czuję się doładowana i rozpieszczona piękną pogodą i wreszcie widać jak odchodzi zima. Choć wszystko płynie i psie kupki rozmnażają się w obrzydliwym tempie na chodnikach i trawnikach( niestety w ten sposób kojarzy mi się koniec zimy w Warszawie) trzeba patrzeć prosto na chodnik aby nie przynieść niczego na butach do domu, a fuj!! a Wy sprzątacie po swoich psach, bo ja tak, ale chyba tylko ja w mojej okolicy :/ ale wybaczcie :) nie o psich kupkach dziś :) tylko o aniele dla Weterynarzy, podziękowanie za cały trud, pracę, oraz włożone serce w zabieg mojej suni. W dodatku zrozumienie i ciepło dla zestresowanej, rozdygotanej, pełnej niepokoju właścicielki suni :) 
Z wielkim sercem polecam Lecznicę w Ożarowie Mazowieckim

Muszę również podziękować  Piotrkowi  z "Psygarnij nie kupuj "za  pomoc tego dnia.
Dziękuję!!!!!





Pozdrawiam ciepło Wszystkich odwiedzających mojego bloga, dziękuję za każde ciepłe słowo :)




15 komentarzy:

  1. Aniu ten anioł jest prześliczny, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny, przepiękny i ta twarz. Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie malujesz swoje anioły , są cudne .
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No wpsaniała!!!! genialna, cudowna niepowtarzalna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity anioł i piękny gest Aniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety psich kupek zamiast ubywać przybywa. Wrocław też nimi zasypany . Latem dziecko po trawie pohasać nie może :(
    Aniu jesteś mistrzem w malowaniu...śliczny anioł !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twarz tego Anioła jest cudna:))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne te Twoje anielice widać że mają duszę.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam serdecznie za te wszystkie ciepłe słowa, dodają mi skrzydeł, lecę malować dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, anioł jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń